close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קינוחים מנצחים (ופרווה) לארוחת חג

מערכת שורשכט אב, תשעה14/08/2015

במאמר זה תוכלו למצוא טיפים שונים ומספר מתכונים מנצחים וכשרים לארוחת החג

תגיות:

החגים קרבים ובמשפחות רבות כבר החלו לחלק את המטלות השונות, אם השנה הוחלט שאתם אלו שאחראים על הקינוחים בארוחת החג ומתוקים אף פעם לא היו הצד החזק שלכם, במיוחד כאשר מדובר על קינוחי פרווה, במאמר זה תוכלו למצוא טיפים שונים ומספר מתכונים מנצחים וכשרים לארוחת החג.

הכנה מקדימה- יש לקחת בחשבון
יש לקחת בחשבון שאם בעבר אנשים יכלו להביא עוגת שוקולד פשוטה ולפזר עליה אגוזים, קוקוס ופעמים אף קישוטים שמשכו את העין, כיום הדרישה היא קצת יותר מורכבת אם משום שהיצע הקינוחים גדול ואם משום העדפותיו השונות של האנשים שמתכננים להגיע אל הארוחה המשפחתית. אם בעבר רוב האנשים הקפידו על הפרדה בין בשר לחלב ולכן הדרישה הייתה בעיקר לקינוחים פרווה, כיום יש אנשים רבים שמקפידים לשמור על אורח חיים טבעוני ואינם אוכלים ביצים ולכן חשוב להתאים את הקינוחים גם אליהם, יש אנשים שמקפידים על אורח חיים בריא ולכן מעוניינים בקינוחים בריאים ויש כאלו שמחכים לאותו הרגע בו הם יוכלו לצלול לתוך הקינוח השוקולדי הטעים שממולא בשמנת וניל. לכן, טרם התכנון, תמיד חשוב לברר האם יש דרישות מיוחדות מצד קהל המשתתפים בארוחת החג. דבר שיכול לחסוך עוגמת נפש. 

מתכון עם קפה
מתיקות שמאוזנת מרירות מהווה את אחד הפרסים המוערכים ביותר בעולם הקינוחים. רוב האנשים אינם יודעים שעל מנת להעניק לטעם קרם השוקולד טעם עמוק יותר של שוקולד איכותי משובח מוסיפים לו קפה. בשנים האחרונות צמח לו בישראל ז'אנר אוהבי קינוחי הקפה ולכן החלטנו להקדיש גם להם מתכון מנצח של טארט קפה. המרכיבים הדרושים להכנתו של בצק פריך יהיו חבילה קטנה של חמאה, מעט מאוד מלח, שמונים גרם סוכר, שקית קטנה של סוכר וניל, כפית שטוחה של אבקת אפייה, שתי ביצים גדולות, חלמון אחד, 375 גרמים של קמח וקליפה מגוררת של לימון (אפשרי גם תפוז). את המלח, סוכר, לימון והקמח מערבבים במיקסר במהירות בינונית כשתי דקות. לאחר מכן מוסיפים את החמאה המומסת ומערבלים עד קבלת עיסה אחידה. מוסיפים ביצים, חלמון וקמח וממשיכים לערבב. לאחר מכן שמים ניילון ומכניסים למקרר. לאחר חצי שעה מוציאים, מרדדים, יוצרים שני עיגולים שמתאימים לתבנית טארט, מכניסים לתנור ב- 170 מעלות לרבע שעה, ניגשים אל קופסת קפסולות קפה שאתם מחזיקים בבית, מוצאים קפסולה אחת ומכינים אספרסו קצר, שופכים חצי כוס לקערה, מערבבים עם שמנת מתוקה ומושחים את העוגה בשכבת קרם שוקולד מריר טעים וריחני.

מתכון ללא ביצים לטבעוניים
קונים חבילה שמכילה 400 גרמים של ביסקוויטים כשרים, חבילת שוקולד, אבקת חרובים, 10 כפות סוכר, חצי כוס חלב סויה, תמצית וניל וקוקוס טחון. מפוררים את הביסקוויטים כליל, ממיסים את השוקולד עם סוכר ויוצקים אותו על הביסקוויטים, מוסיפים את אבקת החרובים, החלב ותמצית הווניל, מערבבים , יוצרים כדורים, מגלגלים בקערית קוקוס, שמים במקרר ומגישים לאחר מספר שעות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה